Gå til innhold

Noen her som er flinke med smarte løsninger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

de som har fulgt litt med på innleggene mine, fikk kansje md seg at jeg ikke trives her som vi bor! så vi har nå, etter å startet på nytt etter mye om og men, bestemt oss for å flytte til et større sted! imorgen skal vi se på en leilighet på 80kvadrat. stue,kjøkken,bad og 2 soverom! sambo er veldig nøye på at sønnen hans som er der hver 14 dag, skal ha eget rom, dette er vi ikke helt enig om, men det er en annen sak! noen her som kan gi gode tips til hvordan den nye som kommer, og en på 5 år, kan dele et soverom som er ganske stort? smarte løsninger for oppbevaring av leker osv? jeg er helt grønn på sånne ting! for vi er blitt enig om at de kan dele rom! selv om babyen sikkert skal sove med oss den første tiden, vil jeg at han\hun skal ha sin egen del på barnerommet! noen tips til maling,farger etc? om møblering?

takker for de svarene jeg får:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går ikke ann å bare sette opp en lettvegg så de kan få hvert sitt rom da? lille bebisen trenger jo ikke store rommet enda. Og han på 5 begynner jo å bli stor og begynner på skole snart og så jeg ville også hatt han på eget rom.

Det finnes jo mange smarte oppbevaringsbokser til å ha under senger osv..

Håper du finner ut av det.

Lykke til.

Skrevet

det var jo ikke så dumt! mye koster det å sette opp en sånn vegg da? noen som vet?

finner nok ut av det:)

Skrevet

du kan jo dele av rommet med en hylle eller noe.de på ikea som er åpene er jo stilig;)så kan du male hvdr del av rommet i forkjellige farger.men pass på at de fargene ikke kræsjer helt da....

hvis d er så stort at du kan ha en hyll på hver vegg som møtes på midten med en gang imellom er d veldig stilig.blir på en måte sånn her _-- ........ skjønte du??? he he

Skrevet

hmm...ja, er nok plass til hylle i mellom ja! hehe...farger kræsjer ja..jeg er virkelig ikke flink. så bare å komme med tips til farger som passer til et barnerom der det skal bo en gutt og en gutt`\jente til. det vet vi vel sikkert den 14 august! eller farger som går til alt! hehe.ja skjønte hva du mente! stilig det da:) men er vel en fordel å kjøpe sånne hyller med skoffer i til å ha lego og sånn i!

klem

Skrevet

jeg elsker sånt...skal finne ut hva de heter d finnes skuffer og kurver til de...bedre med hyller enn lett vegg,for da får du oppbevaring..

Skrevet

enig der...og oppbevaringsplass trenger man vel alltid! og sikkert litt mindre prosjekt å få opp! hehe:) tusen takk!

Skrevet

expedit heter de og finnes i forskjellige str og farger....hvis du maler i en grå tone på guttens del passer d både med rose,blå eller lys krem på den andre delen...

Skrevet

må bare spør litt jeg, så du mener at jeg tar en vegg med feks gråtone på gutten sitt rom, og hvis det viser seg at jeg får en jente, så kan jeg ta lys krem på en vegg hennes`? eller male hele delen dems i den fargen? eller bare noen vegger?:)

kan null om dette...skulle nok vært mann:)

Skrevet

du kan male hele delen dems om du vil d...eller om du tar lys krem på rommet og at de får en vegg med en annen farge;)

Skrevet

smart:) og det hyllesystemet holder jeg da i hvitt! det må jo bli penest:) hehe....håper vi får leiligheten...da er det bare å sette igang! skal iallefall bestemme meg orntlig for farger og sånn! så ikke jeg dummer meg ut som forrige gang...skulle ha gult på soverommet...men obs...ble signalgult! helt dum på farger jeg:P

Skrevet

ja lurte og ta med noen prøver og teste de på veggen før man bestemmer seg....;)

Skrevet

ja:) det fant jeg også ut:)hehe...mulig jeg da tar en blåfarge på siden til gutten! han er så glad i spiderman, er det ikke det han heter? og det er en fin blåfarge på de tingene...men åssen gjør jeg det med gardiner da? velger noe som passer til begge fargene?

Skrevet

d er vel bare et vindue,så da kan du ta gardiner som passer til den siden d er på.......spiderman ja;)

Skrevet

Jeg såg i et blad engang, noen som delte av rommet med ei køyeseng for barn. De bygde den inn på en måte slik at det ble vegg mellom de. Den lille låg neders, og hadde veggen mot den andre delen av rommet til storebror. Og storebror låg øverst der det ble snikret en vegg mot lillebrors del av rommet. Ble laget noen hyller utenfor ene enden på sengen som står ut i rommet slik at "senge-veggen" ble lengre... skjønner du hva jeg mener? ;-p

Skrevet

ja...skjønner hva du mener! høres ikke dumt ut det heller!:) blir jo på en måte to rom..da ja:)

tror det er mye smarte romløsninger...man må bare finne den rette:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...