Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er på overtid og er så ufattelig lei, og er plaget med mye vondt.. Siden riene kan starte etter at vannet har gått, hadde det gått an å pirke litt forsiktig oppi der og hjelpe hinna med å briste? Eller er det helt galskap, det er derfor jeg spør!
Fabelaktiv Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg tenker galskap!! men dette er ikke mitt felt da...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Galskap vil jeg være enig med å si at det er ja! Tenk på infeksjonsfaren, dessuten er det ikke sikker at du får noen rier av det. Riene kom aldri etter vannet gikk hos meg da veslepia skulle komme, ble KS på meg!
*smula* Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Definitivt galskap!! Du holder ut noen dager/uker til !
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 huff... håper dette er et tulleinnlegg... blir jo superbekymret over at man kan tenke på d i det hele tatt... gud forby.. IKKE gjør det selv!!!!!
Ioren Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Det er lov å være lei altså, men du pirker da ikke oppi der selv fordi vel? =O Siden du er på overtid har du jo uansett ikke mange dagene igjen Tenk på det istedet du =)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Unnskyld meg.....begynner å lure på enkelte her inne....som deg f.eks.!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 synnes dåkk e toillåt all in her som plapre om å jølp fødseln tili igang !! enten d e me eine eller ainner remedie. ongin kjæm nårn vil kom den ! slutt å plag dåkk sjøl eller ongin
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 jeg har tenkt på det selv,........ men dette kan umulig være bra. synes ikke man kan utføre noe sånn selv i det hele tatt. tanken er grei, men resten er galskap!
Kaffelatte Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Her ser man resultatet av at helsevesenet lar folk gå opptil 2-3 uker på overtid, folk blir desperate bare de kommer litt på overtid, og begynner å se for seg alt som kan skje. Men å gjøre det selv vil jeg ikke anbefale, er dere ikke redde for å skade ungen? Hva en gjør med seg selv er jo en ting, men her handler det også om en baby. Jeg ville ikke gjort det, hvor desperat jeg enn hadde vært. Prøv heller modningsakupunktur, det har jeg tro på.
@nne p@ l@nne Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 He, he det hadde ikke jeg turt å prøve på i hvert fall.
goldenticket *BLITT MAMMA* Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Jeg tror ikke du burde prøve på det selv... Om du allerede er på overtid så får du heller smøre deg med ennå litt mer tålmodighet. Som jeg sa til sambo i stad, innen 3 uker er vi garantert å være foreldre Du må tenke slik, og da har jeg regnet med 2 overtidsuker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå