Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er det noen som har erfaring med å fly med en baby på 4mnd fra Oslo til Trondheim..? Er jo en kort tur, men ting skal liksom planlegges fordet.. Hva kan jeg ta med på flyet av sitte/ligge utstyr til babyen foreksempel? Håper noen kan komme med gode tips..
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. juli 2007 dytter opp jeg.. hadde vært så fint om noen hadde gode råd eller vet hvordan reglene er for hva jeg kan ta med meg inn på flytet med tanke på babyen....
Molait Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Skal fly på fredag jeg:) (osl-trh) Når skal du da? Fly sammen? hehe Min er nå 11 mnd da, men vil tro det er lettere med en på 4mnd. Spørs hva du skal ha med ellers og da. JEg har bare en trillekoffert og sjal jeg:) Ja og stellebagen da. Blir hentet på flyplass og låner vogn der oppe. Trenger lite med inn på fly. Iaf om du fullammer. Baby har ikke eget sete så du må belage deg på å ha baby på fang på turen. Er vel mulig å legge henne ned i midtgangen på et teppe litt. Kanskje er det noen ledige seter og. Min kommer IKKE til å sitte fang hele turen. Litt for propell til det:) Selv må jeg ha med mat (snacks) og drikke. Om du ikke ammer så ha med flaske (selv om baby har spist) Greit å sutte på noe opp og ned mtp trykk i ørene. Ellers er det vel greit å ha med et skift (typiske tider å tisse seg ut på er når det ikke passer:) ) Par bleier, våtservietter, et teppe, og ei rangle eller to til underholdning. Trenger fint lite for den lille turen assa. Stellebag går utenom som håndbagasje forresten. Er noe med at det er nødvendig utstyr til baby eller noe sånn. Kjekke er at stelleveska er såpass stor at man gjerne får plass til sitt eget dill og. Mer usikker på innsjekking og alt det der jeg. Har ikke flydd på flere år, og sikkert gjort om en del på gm. Pese rundt med baby og bagasje-finne frem-kø-blæ.
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Det var masse god info! Takk =) Vi skal ikke reise før 24 aug forresten.. Da har jeg fått svar på det jeg lurte på iallefall! Takk igjen, og ha en fin kveld videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå