kisso Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Først lå babyen min i lang tid i hodeleie så på forrige kontroll hadde den plutselig snudd seg til seteleie. Var på ultralyd idag for å sjekke igjen da ettersom jeg nå er 37uker, da var den igjen på plass i hodeleie. Nå håper jeg den virkelig holder seg sånn. Noen som har hørt at de har snudd seg igjen så tett mot fødsel... Hadde veldig mye fostervann og da er det visst lettere for dem å bevege seg . Ønsker meg ikke overaskelsen at den plutselig ligger i seteleie igjen når fødselen er igang...
Lovisen Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Min baby lå i hodeleie i uke 37 og 38 og snudde seg så plutselig til seteleie og ble der i uke 39 og 40. Ble innstilt til keisersnitt men da vi møtte opp på termindatoen hadde hun vendt seg igjen :-) Har visst litt for god plass, men hun ligger visst fortsatt i hodeleie, hvilket er veldig greit da jeg nå er på overtid i uke 42. Har hørt at det er veldig sjelden at babyer snur seg så sent hos førstgangsfødende men det skjedde altså hos meg. Lykke til.
2. gangs Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Min låg også i sete i 37. Var til vending i uke 38, men da hadde nurket snudd seg. Kontroll i uke 39, hodeleie....og da fikk jeg beskjed om at nå kom h*n til å ligge slik. Så sete i 37 er ikke det samme som sete i uke 39.....heldigvis.... =)
bamby Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Uke 34 og 3 siste Ul har vært i seteleie hun ligger jammen godt der virker det som....krysser alt for at hun snur seg!! halvredd hvis ikke...har vel noen uker til...
Lille Trille 2015 Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Spent jeg også - er 35+0 i dag, og babyen har byttet mellom å stå og sitte i magen min - ikke noe hode ned her i gården nei.... Skal til legen i morgen, og hun har sånn UL maskin som hun bruker for å se at alt er bra og ta litt mål og sånn, så da er jeg spent på å se hvordan den ligger nå.....Men er vel kanskje litt tidlig å snu seg nå?? Håper iallfall at det skjer før fødsel....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå