Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hva mener kjerringa med noe slikt, da?? http://www.nettavisen.no/innenriks/article1254538.ece Synes det er forkastelig at noen i politiske verv kan uttale noe slikt?! Vel, snart er det valg igjen. Håper alle merker seg hvilket parti hun tilhører... ;0)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 huff, jeg ble riktig uvel av å lese den artikkelen:(
lenej :o) Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 ho kan da ikke ha barn selv ho der... for da hadde ho visst at kjærligheten til et barn overgår alt!!
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Helt enig med deg! Hva er poenget med å gå ut med egne personlige meninger liksom? De kan hun vel holde for seg selv. Hadde hun sagt at hun ikke ville fått barnet fordi det ikke var til beste for barnet, så kunne jeg kanskje vært enig (kommer jo an på type handicapet selvfølgelig). Jeg hadde nok tenkt meg om før jeg bestemte meg for å bære frem og føde et barn som ekspertene mente ville få et smertefullt og veldig vanskelig, men hvor mye det ville kostet samfunnet om jeg gjorde det hadde jeg driti i!!! Men jeg kommer nok til å stemme FrP for det. Dette er jo en kvinnes personlige utsagn da og ikke partiets sånn jeg har forstått det...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det er skremmende. Samme hvilket parti hun tilhører, det bryr jeg meg lite om. Dette er hennes personlige mening og jeg synes det er forferdelig at hun er aktiv i politikken. Å kunne si at "...sette handikappede barn til verden er forkastelig og unødvening" er jo helt horribelt. Vi kan ikke sette prislapp på barna vår og sile bort de som ikke er "perfekte". Ja, meningene hennes minner litt om Hitler sine.....lenge leve det "perfekte" menneske.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Skjønte med engang hvilken sak det dreide seg om, for jeg la ut link om det samme i natt da nyheten var helt fersk...blei så forbanna på denne drittkjærringa at jeg ikke fikk sove!:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå