Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er det fler alenemødre som føler det slik? Selv om jeg har ei hærlig lita tulle på seks måneder som gjør at jeg aldri trenger å være alene mer føler jeg meg likevell ensom... Har ingen gode venner rundt meg,men savner det sårt. Har ikke kontakt med barnefar,og det er ikke så mange som kan hjelpe å avlaste meg litt heller... Er jo så heldig å ha å få være mamma... Men hadde vært så godt å ha noen venner også. Et sosialt liv,og ikke bare mor... Sukk...
akt80 & Sara Emilie Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 kor bor du da? bor i bergen og vil gjerne være mer sosial dib er en fin plass å treffe mennesker på, har selv fått 2 gode venniner herfra:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 hei...Bor i nord jeg da.På en liten plass. Har familien min hær,hadde det ikke vært for det hadde jeg nok flyttet for lenge siden.Bergen er byen i mitt hjerte... Skulle likt å bo dær. Men er det ikke forferdelig dyrt å leie dær? Må ta tak i livet mitt før jeg forsvinner helt. Hvor gammel er jenta di da?
er det muuulig Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 hvor langt nord bor du?:-) er i nord jeg og:-)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 er ensom til tider jeg og ja. har venner som vi tilbringer litt tid med på dagen , men sitter alene hver kveld. er stusslig...
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Jeg bor ikke så langt fra Harstad. Enn du da?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #8 Skrevet 31. juli 2007 Hvor i nord? Trodde det var bare jeg fra nord hær inne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå