Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 som både er barnevennlige og godt!;D Hva har dere til middag på en uke?:-) Her går det i : kjøttkaker fiskeboller ris og ostepanetter potet,torsk,grønsaker og hvit saus koteletter,ris/pommesfrites Stekt seifilet,potet,grønsaker Pølsegrateng Lasagne Pasta m/saus .......... Ganske lei av det samme gamle igrunn..hehe.. har spist dette i snart 21 år...hehe;p på tide med noe nytt,så kom gjerne med tips og evnt oppskrifter=)=)=) Da blir jeg deg evig takknemlig;)
TurangaLeela Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 i dag hadde vi norges nasjonal rett: kjøtdeig og spagetti... sliter jeg og om dagen, er lite oppfinsom, men her er noen forslag jeg har hatt i det siste: pitabrød, med salat, ost, dressing, bønner el.kjøtt fiskepudding lapskaus (lag masse, har i to dager..) pizza (med grov bunn og mer grønt) fiskesuppe med ekstra fisk pasta og pesto og evt.kylling til
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 *pølse av kylling og kalkun med hjemmelaget potetstappe og gulrot *ovnsbakt laks med ris, gulrot og rømme ( de marinerte laksestykkkene fra Findus, i frysedisken, er supergode) *Grillet kylling med ris, broccoli og saus eller dip (karri, mango etc...) *Fiskekaker, pastarør og amerikansk grønnsaksblanding *Hjemmelagde kjøttkaker (lag maaaange i gangen og frys ned sammen med saus i de mengdene dere bruker til middag, da er det bare å ta ut av frysen om morgenen) *Kylling Tikka Masala ( toro) * Risotto m kjøttdeig *Omelett med bacon el skinke, grønnssaker og ost *Spagetti med hjemmelaget kjøttsaus ( der kan kan snike inn masse grønnsaker hvis poden er kresen hehehe) *Kokt torsk m grønnsaker og potet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå