Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har fått meg en liten hemoride og kjøpte en salve i dag, heter Scheriproct, som jeg startet med. Den kjøpes reseptfritt på apoteket, men så leste jeg i pakningsvedlegget at som gravid skal du først forhøre deg med lege. Noen som har erfaring med denne eller lignende salver og vet om det er ok? Har bare tre uker igjen til termin og vil så gjerne få den vekk nå - ikke vente på legetime og styre med slikt
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Eg har brukt både alcos-anal og scheriproct. Fungerer greitt, men kunne like godt har brukt vaselin. Det positive med desse to er at du får smurt deg innvendig òg (er ein sånn ting som du set frampå tuben, som ikkje finst på vanleg vaselin). Ikkje bruk over lang tid, seier dei. Men så har du ikkje så lang tid igjen heller... Lykke til.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 helt ok å bruke den. Det er den legen min har bedt meg om å bruke. Husk å smøre deg etter hver gang du har gjort bimmelibom... da er effekten best. Den salven fungerer kjempe bra for meg.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 På apoteket sa de til meg at sheriproct ikke skulle brukes, men alcos anal, jeg brukte den også sånn propolissalve så du kjøper på helsekost, kjempeeffektivt for meg;) har også hørt at man kan bruke honning, det er visst enda mer effektivt.. Noe dritt med disse hemoridene, når de første har vist seg kommer de jo lett ut igjen, garantert at de kommer tilbake i fødselen, men greit å kontrollere de likevel da fram til det, lykke til;)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Tusen takk, da fortsetter jeg med den og satser på at min lille uvenn er borte snart! HI
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg brukte honning noen dager, og nå er den borte vekk!! Utrolig men sant!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 jeg har brukt sheriproct, funket helt greit, men honning funket bedre! Da forsvant de med en gang!
linnis Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 har brukt alcos anal jeg og.. fikk resept på scheriproct stikkpiller og salve av en lege, han sa at den var best (må ha resept på sikkpillene) det hadde ingenting å si for babyen men ikke bruke den for lenge. vet ikke helt hvor lenge det vil si..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå