Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 ...bruk avsnitt flittig...så er det flere som orker å lese dem. Får litt sånn "å nei, orker ikke lese når det er masse tettskrevet tekst"! Litt synd, for mange ganger er det sikkert et kjempe aktuelt innlegg.
jordbærsjokolade Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Det er jeg enig i:) Det ser liksom så uendelig langt ut uten avsnitt, ofte jeg bare klikker meg ut av innlegget da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå