Lykkeliten og jeg Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Innimellom ligger han og sutter på hånda si eller en finger hvis han har klart å manøvrere en inn i munnen. Han er bare en uke så det er kanskje for tidlig?
PopUp Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Om amminga/spisinga går bra kan han få smokk ) Snuppa fikk etter to dager...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Sienna fikk dagen etter at vi kom hjem fra barsel. Hun tok den med en gang-veldig greit=D På helsestasjonen anbefalte de å bruke så fort så mulig (så sant babyen har lært seg og ta puppen selvfølgelig)
Kosel Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Enormt suttebehov på lillegutt her, så han fikk smokken så fort han var kommet ordentlig igang med ammingen og hadde begynt å legge på seg igjen.. Par dager etter at vi kom hjem fra barsel fikk han den vel. Tar den ut når han har sovnet, hvis han ikke spytter den ut selv. - går kjempe fint:)
Mrs. Bouquet Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 De gav henne smokk på barsel når hun bare var noen timer gammel
Maisie Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Til meg anbefalte de å vente så lenge som mulig, for at han ikke skulle bli sugeforvirret. Tror han var 3 eller 4 uker da han fikk smokk. Uansett bør du vel vente til ammingen er ordentlig i gang, og du er sikker på at dere begge har rett teknikk ( de suger annerledes på smokken enn på puppen).
Chunky81 Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Vi begynte etter noen dager. Småtten var ikke flink å suge, og vi fikk ikke til ammingen noe særlig. Etter bare 5 daegr begynte jeg med flaske. Nå som han er 4 uker er han blitt kjempe sterk og vi har faktisk begynt å få til ammingen nå. Bare pga smokk (han nekter å gi den fra seg, tviholder på den, så han er sterk i munnen nå, og det har ført til at han klarer å ta pupp også..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå