Gå til innhold

Har dere lekegrind?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Isåfall, hvor gammel var babyn når dere begynte med den?

Er de lenge oppi grinda av gangen??

Bare lurer litt her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekegrinda her i huset er stua våres. Vi har ikke plass til å ha noen lekegrind. Føler uansett at når jeg er til stede så trenger han ikke bli "bura" inne

Skrevet

ja det har vi. han er to måneder da, så ligger på øverste hakk med babygym. og føler ikke han blir bura inne, så slipper han å ligge på det kalde gulvet vårt.

vi hadde det til storebror og, han elsket grinda si han, spent på om han her vil like seg i den, gjør han det ikke så bruker vi så klart den ikke

Skrevet

han er ikke så lenge av gangen der. kansje 1 time iløpet av dagen enda

Skrevet

Har lekegrind. Bruker den når han ligger på matte med babygym over seg. Bruker den også hvis jeg skal dusje, på do etc...men jeg har hund, så derfor!!!

Skrevet

PS...har brukt den fra dag 1.

Skrevet

Fikk lekegrind nå når hun er blitt 6 mnd. Greit å ha om jeg i en annen etasje å sette på en klesvask. I tillegg har vi hundså da er det jo tryggest at de kan skilles litt om jeg forlater rommet en liten stund. Akkurat nå er det faktisk hunden som har brukt den mest, hun legger seg i lekegrinda om porten til den står åpen.

Skrevet

Jepp. Med to tette er det et must ;)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Var ikke nødvendig med 1,men når en har 2 så er det (som andre sier) et must=)

Brykte den fra dag 1, ho sover og leker oppi der. Mer oppi der enn på gulvet-kjempe greit å ha. Beste kjøpet e har gjort til nr 2:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...