pøber´n & je Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hvordan gjorde dere det når summen er over 200kr. Deler dere opp bestillingen, eller bestiller dere alt og betaler toll på det?
tante grusom master of law Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg deler opp bestillingen sånn at det blir under 200kr hvis det er mulig. Men betaler du toll så får du ofte pengene tilbake hvis du sender tollregningen til strawberrynet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå