Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye underholder dere når de er våkne?

 

hvis han ikke gråter, virker fornøyd, prøver jeg å la han sitte for seg selv, ligge for seg selv under gymmen etc for å lære han dette, men når han gråter blir det litt vipping/rangling, gåing, mating etc.

 

veit ikke om det er rett, men jeg har en fra før så får ikke underholdt babyen hele dagen.

 

når tror dere han begynner å gripe/holde ting selv egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også en på 2 måneder. Jeg underholder ikke babyen hele dagen, tvert imot - men er litt nøye på at han også skal "bli underholdt" ikke kun når det er skriking etc. Så en fin balansegang tror jeg er tingen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...