Vannmann35 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har fått et godt tilbud fra begge disse på sying av kjole via nettsidene deres. Har hørt mye positivt om i alle fall Torunn R her inne, men jeg er likevel i tvil om jeg skal tørre å bestille kjole fra en av dem, kan jeg stole på at resultatet blir like bra? Dere som har fått kjole fra disse, hvor fornøyd er dere på en skala fra 1-10? Hadde dere prøvd den originale kjolen først slik at dere kunne sammenligne med denne? Synes dere i så tilfelle at den dere fikk var like fin som den i butikken?
Hjertefamilien Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Kjolene blir kinaproduserte, og kvaliteten er bra! Har bestilt fra Torunn, ikke prøvd på forhånd. Får kjolen om ett par-tre dager skrev hun til meg i dag. Så da kan jeg si noe mer ;-) Ang det å kjøpe kjole på denne måten: Det er trygt, kvaliteten er bra, det går raskt (min har bare tatt 3 uker) og kjolene er veldig fine. Har tidl bestilt kjolde på denne måten fra en annen selger, og var kjempe fornøyd! (Skulle ikke brukes, bare være i en utstilling... hadde jeg ikke funnet DEN kjolen jeg har bestilt nå kunne jeg fint brukt den jeg allerede har i skapet) OG, er du ikke fornøyd er det ikke veldig mange penger du har "sløset" bort, og det bør være lett å selge den igjen.. Penger å spare er det uansett, så var jeg deg ville jeg forsøkt :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Det er mange som har vært usikker,men tatt sjansen likavel.Og jeg var en av dem.Jeg kjøpte min av TorunnR,og kunne ikke ha bedt om bedre service eller kvalitet.Utrolig fornøyd med kjøpet,og det har jeg sett at mange andre her inne og har vært. Uten tvil er 10èr fra meg. Kjolene er akkurat som de i butikken,de mangler bare merkene. DivaX vet jeg ikke noe om,så kan ikke hjelpe deg der;=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå