Tooblind Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 De siste ukene har jeg vært plaget med dotter i ørene.. det er skikkelig plagsomt for innimellom så "smeller" det på en måte i øret mitt. Er det noen andre som har vært plaget med det, eller har noen tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt det?
Fabelaktiv Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Har vært litt trang i ørene selv altså... og fikk tips om å kjøpe meg øreskylling på apoteket, men har jammen ikke klart å vagge meg dit enda.. *skamme seg* håper du får bedre svar enn dette da
Tooblind Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Bedre med et svar enn ingen.. Det er ihvertfall veldig irriterende å ha det slik.. må nok dra innom apoteket på veien hjem idag ja..
dolly29 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Sliter også med små øreganger. For meg hjelper det med ørelys. Fåes kjøpt i helskostbutikken. Og det er ikke så skummelt som det høres ut...
kaur *har født!* Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Varme opp litt olje og dryppe i øret to, tre dager på rad. Og deretter skylle øret, med sånn greie du får kjøpt på apoteket - eller få legen til å gjøre det for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå