Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg vil bare si noe som jeg har på hjertet ! Det er en evig diskusjon , og kritikk mot dem som singnerer med "anonym".. Jeg skal snakke kun for min egendel , jeg vil faktisk ikke gjøre meg til kjenne med nicket mitt her inne enda. Jeg er kun i 16 uke , å føler ikke at jeg er på safe grunn med tanke på å miste osv , selv om jeg har passert de 3 magiske mnd. En annen ting er at man trossalt er i et nettsamfunn , å det KAN HENDE , at det er noen her inne som ikke er gravid , eller har noe her å gjøre i det hele tatt. Vi lever i en såpass syk verden at alt er mulig. Så tenker man : Ja men det er da tross alt bare et nick! Vel ikke for meg , i min profil står det termin dato , det står hvor langt jeg er på vei , det står hvor jeg er fra , osv. Det er ikke noe jeg vil alle skal vite til en hver tid. Selv om det ligger ute , så praktiserer jeg ikke nicket mitt , å signerer alltid med anonym , iallefall inntil videre. Mest for å se om alt går bra ! Så slipper jeg også ubehagelige meldinger i " posten min" her på Barnimagen , etter heftige diskusjoner. Så jeg vil forholde meg anonym , det handler ikke om feighet , men egen sikkerhet & det å ta vare på seg selv. Beskytte oss to , som faktisk deler kropp Håper dere som alltid må komentere at vi signerer som anonym , tenker over saken.. Å skjønner at det ikke alltid handler om feighet!! Anonym
søtasmamma Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg skjønner godt at du gjerne vil være anonym, men man trenger jo ikke å ha så mange opplysninger på profilen da. Du må jo ikke sette inn termindato, personlige opplysninger osv. Men for all del, vil du være anonym, så er vel det greit også.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #3 Skrevet 31. juli 2007 Det er ikke det som er poenget , poenget er at folk må få holde seg anonym , uten å få så mye kritikk for det! Det kan være forskjellige grunner til at folk vil holde seg anoym! Mener bare at folk må få slippe alle komentarene på at de svarer , å signerer med anonym!
søtasmamma Skrevet 31. juli 2007 #4 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er jo i og for seg enig i at det kan være greit å være anonym av og til, siden man av og til kan få noen svært krasse svar på disse sidene. Det er nok ikke så hyggelig.
petite fleur Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 Jeg er helt enig med deg, anonym. Noen ganger føler man ikke for å underskrive med nicket sitt - det skal ikke være slik at innholdet i innlegget ditt blir tatt mindre seriøst av den grunn.
JANUAR GLEDE Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Jeg tror kritikken er rettet mot dem som skriver frekke innlegg, og signerer anonym. Da mener man at de kunne like godt stått frem med sitt nick, og tar ansvar for sine kommentarer/på stand. Det er vel en rimelig krav om at man skal stå frem og ta ansvar for sitt utsagn. Det er heller domt og barneslig og sjule seg bak anonymiteten, når man først velger å såre et menneske, med uppasselige og frekke kommentarer? Ellers er det for min del helt greit, at folk ønsker å være anonym. Alle har rett til å velge selv:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå