Gullblomst Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Det ble ikke klaff denne pp heller. Dette var pausemåned fra pergo, så jeg hadde ikke store forhåpninger, men skuffet er jeg likevel Nå er det på'an igjen med pergo fra dag 4 i syklusen. Er det flere som begynner på en kur i denne uken?
Gullblomst Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. juli 2007 ....ingen andre som går på pergo i juli/august?
endelig bolle i ovnen Skrevet 1. august 2007 #3 Skrevet 1. august 2007 Hei:) jeg har akkurat startet på pergokuren for denne måneden. krysser fingrene
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 1. august 2007 #4 Skrevet 1. august 2007 Hei bare lurte på en ting hva er pergokur? sikkert bare meg som er dum hehe
kirsty*2barnsmamma Skrevet 1. august 2007 #5 Skrevet 1. august 2007 Jeg lurer på å gå til gyn og be om å få begynne på pergo... hittil har han ment det ikke har vært nødvendig, jeg har el hver måned og regelmessig syklus... men jeg blir gravid svært sjeldent... Så lurer på om kansje pergo kan hjelpe...får se hva han sier. Jeg vil jo gjerne prøve alt før jeg går igang med forsøk til våren...
Gullblomst Skrevet 1. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. august 2007 Hei kirsyt Jeg har også funnet el omtrent hver pp uten pergo (altså fått positive eggløsningstester), men fikk pergo av gyn likevel. Jeg har imidlertid ganske uregelmessige sykluser uten pergo og diagnosen pcos. Gyn mente at de eggløsningene som jeg har av meg selv ikke er gode nok (egget modnes feil) og at pergo'en kan hjelpe på dette. Så det kan godt være at du kan ha utbytte av pergo, selv om du har el av deg selv.
Gullblomst Skrevet 1. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. august 2007 Hei mamma080706lyst på ny spire Pergo er en hormonkur som stimuler eggløsning. Gis til de som ikke har, eller har for dårlig eggløsning av seg selv. Fås av gyn etter utredning
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 1. august 2007 #8 Skrevet 1. august 2007 tusen takk for opplysningen da vet jeg det hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå