Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har ikke vært kvalm i det hele tatt i mitt svangerskap. Er nå 37 uker akkurat, og er kvalm som fy. Klarer ikke kaste opp. Har drukket masse vann, etter lege sa det kunne være dehydrering. Skal til legen på torsdag for kontroll. Er det noen som har opplevd noen lignende? Håper selvsagt det er tegn på at fødselen begynner snart, men har jo tre uker igjen til termin, så det er kanskje for mye å håpe på... :-)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei. Jeg er i uke 36 og er over kvalm... var kvalm i begynnelsen av svangerskapet, men nå har det kommet tilbake :-( Min lege og jordmor sa at dette var svært vanlig på slutten.... Jeg blir nesten gal av den kvalmen. Så jeg vet hvordan du har det. klem
@nne p@ l@nne Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Er også i uke 37 og har vært kvalm noen uker nå,veldig kjedelig:-(
fugla Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Jeg er kun i uke 33:( Har spyd og vært kvalm siden jeg var i uke 6. For å si det sånn, ingenting er så fælt som det å være kvalm. Jeg er lei meg og sliten av hele opplegget:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå