Tooblind Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hvordan gikk det på UL idag? *spent spent* Hele profilen min har tullet seg idag, så jeg vet ikke om du har fått den meldingen jeg sendte deg idag tidlig? PS: plakater er lagd...
*Vetlis* Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Hei, hei! Det gikk veldig bra på ul i dag!!!! Alt var perfekt og litt til hehe! Den vinket og jålet seg noe voldsomt til for kameraet :-) Han trodde det kunne være en jente, men såpass usikker at han ikke ville si noe, fordi det også kunne være en gutt hvor testiklene ikke hadde falt ned enda? Navlestrengen lå ltt i veien for at han kunne se det han skulle, men skal på ny ul om 3 uker så får vel vite mere da :-) Nei har ikke fått noe post tidligere? Men supert at du har hengt opp plakater hehe!
Tooblind Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. juli 2007 En liten kameralinse du får altså.. Thihi.. Ja da blir det morro og se om 20 år hvor han eller hun ender opp... Så morro og høre at alt gikk bra. Håper dere fikk med dere noen fine bilder hjem da.. Nå er det bare 8 dager til jeg skal på ny UL. Gleder meg voldsomt.. Hehe.. Ja.. venter bare på at noen skal ringe nå etter å ha sett de.. thihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå