010307+180209 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Det begynner å bli litt kjedelig å ligge på lekematten her, så lurer på om jeg ikke må gå til innkjøp av noen nye leker. Noen som har noen gode tips?
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Brage er veldig glad i leker som knitrer også har han noen myke litt store byggeklosser han setter stor pris på.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Er ikke sikker på hvordan du har det på lekematten, jeg har nå puttet en del leker i en boks, dette er de samme lekene han har hatt hele tiden. Denne står på matta hans, og dette synes nok han er spennende, for da får han en liten utfordring med å velte den, og finne de han vil selv. Min har også begynt å åle / krabbe så nå finner jeg han på oppdagelsesferder rundt i stua. CDer og DVDer er i vinden samt ledninger. hehe. Men prøver å få oppmerksomheten over på noe annet hehe.Da blir han nesten litt sint. Men lar han få lov å utforske, så lenge jeg er å ser hva han driver med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå