moimoi Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg skal dit om to uker,Arguineguin, og leser nå at det herjer en ekstrem skogbrann der og dit jeg skal er truet av brannen, ææææsj, nå ble jeg nervøs har gledet meg veldig til den turen altså... Håper de får kontroll på brannen snart altså! slik at hotellet våres ikke får røykskader og stenger... snufse.....
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 hvilket hotell skal dere være på...? vi var der i vår....
* 5 om dagen * Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 jeg skal ikke ned, men følger godt med i utviklingen av brannen. Har folk vi kjenner der nede, som er kanarier, og bor fast... dere kan gå inn på www.canariposten.com ikke moro å lese akkuratt......
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Vi reiser 15 august.. Skal bo i Puerto Rico.. Det er ganske heftig der nede nå, de vurderer hele tiden om de skal evakuere Mogan.. Deretter følger jo Puerto Rico, så Patalavaca og Arguieguin.. Usj, får håpe de klarer å kontrollere brannen før det går så langt.. Er over 50 grader der nede nå pga brannen.. Aske og masse røyk i luften som blåser helt til Arguineguin.. Men får håpe vinden avtar, og at de kan få kontroll over brannen ganske raskt.. De har tilkalt flere styrker fra Spania som er på vei med fly.. Faens pyroman ass!!! Tenne på den flotte øya!!!
moimoi Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. juli 2007 Folk i bahia feliz er jo tilogmed bekymret og det er mye lengre unna enn arguineguin, jeg reiser 11 august og skal bo i arguineguin, puerto atlantico heter hotellet, det ligger like ved sunwing resort... Håper de får kontroll på brannen nå!! 100 hus har brent ned, stygge pyroman jævelen, nå mister han hvertfall ikke jobben!! tosk altså!! Jeg skal ha røyk og askefri ferie og det frister heller ikke med femti grader, men det er jo selvsagt mer synd på de som ferierer i puerto mogan akkurat nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå