Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 hva finner dere på sammen med barnet deres på dagtid? jeg synes det er så vanskelig å finne på noe.. bor på en øde plass uten noen form for lekeplass o.l... =/ dagene går jo fort uansett,men blir jo litt kjedelig for min lille å være såpass mye inne.. vi går jo endel turer også... han elsker å trille vogna si sjøl,så det er jo stas..hehe:p åsså skal vi kjøpe sandkasse da..så jeg håper han får glede av den..=) noen tips?=) han er litt over året:)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jepp,jeg er hjemmeværende,har vært det sia mammapermisjon var ferdig i mars.Skal være hjemme et år til med ungen på dagtid,men da jobbe noen få kvelder i mnd bare for min egen del å komme meg ut litt. Blir jo noen dager som er litt kjedlig for oss begge,men vi har gått på barnesang,svømming og skal fortsette med dette i høst også.Ellers skal vi begynne å være en dag i åpen barnehage.Blir vel å fortsette med noen dib-treff også.Han er nå 14 mnd.Andre dager blir å være hjemme.Han er veldig glad i sang så vi hører masse på musikk,da danser han,ellers så er han flink til å sitte litt for seg selv å leke..hvertfall en liten stund hihi.Dagene går ellers til å si nei og atter nei og ta han vekk fra ting og tang
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 bor på møre jeg...utenfor ålesund... du da? H.I. :-)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Hordaland her.. Synd ellers kunne vi funnet på noe sammen
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 hm..ja det var synd... hadde virkelig vært koselig å blitt kjent med noen... ikke så lett det her... sjelden jeg ser en levende sjel ute med barnevogn her...hehe:) menmen.. flytter om 7 mnd..jeg får prøve å overleve og finne på mye sprell sammen med gullet mitt i mellomtiden;) hehe
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Slik er det her og... Kidnapper snart noen med vogn og låser dei inne her... Legg ut en tråd om det er noen som vil møtes du og da vel...
Ranveig R Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Fins det ikkje nokon open barnehage i nærleiken? Vi "oppdaga" fenomenet for alvor her like før sommaren, og må seie at sommarferien har vore lang, i og med at barnehagen er stengd i skuleferien... For å få tida til å gå har vi i dag gjort følgande: * gått ein liten tur ute i regn, vind og 12 grader * laga surmelkslappar og invitert oldemor på besøk * kjørt ein tur på biblioteket (der har dei mange fine peikebøker, samt leikekrok med dokkehus, duploklossar og akvarium med fiskar) * småen såg postmann pat-film mens eg laga middag * vore ute og plukka rips Då pappaen i huset kom heim måtte han gå ut ein tur med småen, det blir ellers veldig mykje innetid i løpet av dagen når véret er guffent. Andre dagar hender det at vi går og badar (vannland 20 min unna), og så har vi vore eit par gongar på Baluba leikeland (www.baluba.eu). Men det er jo ikkje akkurat slikt ein kan gjere kvar dag, det blir jo dyrt i lengden. Ellers er eg heldig nok til å ha ei veninne (møttest i fjor sommar etter å ha snakka saman her inne faktisk) med ei jente på same alder som guten vår. Ho har så langt jobba deltid, så vi har tilbrakt maaange føremiddagar saman. Utruleg moro å sjå korleis småtrolla leikar saman, og dagen går sjølvsagt mykje fortare når ein har nokon å prate med. Sånn "overlever" eg kvardagen ;o)
mai mammaen til to Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 jeg har vært en del hjemme med datteren min no.. ( 15 mnd).. vi har malt, tegnet, gått tur å matet endene, møtt venninner med barn og gått på lekeplassen, lekeland, badestrand , åpen barnehage osv.. du kan jo få laget en liten lekeplass i hagen da? kjøpe sånt stativ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå