Gå til innhold

IKM og Liseberg..hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I slutten av uka skal jeg til Liseberg..jeg har også IKM i slutten av uka/til helga..skal reise med venner og de vil jo mistenke meg hvis JEG ikke kjører berg- og dalbaner + + . Får jeg positiv test tar jeg selvfølgelig ikke noe i Lisberg som kan være skadelig for spira,men hva om det slår ut senere??Og det er jo litt ille at jeg ikke skal kjøre noenting hvis jeg ikke er gravid.. har tross alt GLEDA meg til dette LENGE..Noen synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk litt på nettet om farene, men jeg ville ærlig talt ikke brydd meg så mye om det. Tror virkelig ikke det kan være så skadelig med litt kiling i magen. Tenk så mange som er med på værre ting der fosteret overlever! Bilulykker, fall ec. Men skjønner at du er påpasselig!

Skrevet

Er ganske sikker på at du bare kan kjørei vei, har ei veninne som oppdaga at hun var gravid etter en heftig tur på Liseberg og legen mente det ikke hadde noe å si.

Kos deg på Liseberg du, dersom du er gravid er den ennå så liten og godt beskyttet inne i magen din.

Skrevet

ok.takk for det. jeg får ta problemet nærmere avreise.. teste litt osv..:) lykke til med dere andre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...