Gå til innhold

Litt kjapp hjelp...plis!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ang i.d. pudderfoundation

Hvilken medium er det de fleste bruker, vanlig medium eller medium beige?

Jeg er lys blond og relativt blek. Ikke likblek, men ikke brun heller.. Har rosa undertoner i huden. Noen som meg som bruker dette pudderet?

Bør jeg kjøpe den store påføringsbørsten eller holder det med den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har light, den har varm undertone, fairly light har mer rød undertone, så kanskje den? men det sies også at om man har litt rød undertone kan man bruke en med varm undertone for å balansere det, jeg har den lille kabukibørsten, funker veldig bra synes jeg! Den store er kanskje litt bedre da..

Skrevet

Ikke kjøp medium! den er faktisk ganske mørk synes jeg, light passer både til min søster med varm undertone og blondt hår og til meg med ikke så varm undertone, litt mer kald og brunt hår.

Skrevet

Uff, så vanskelig å bestemme farge etter bilder på nett.. Var inne på siden deres og tittet på fargeforklaringen, jeg ligner vel mest på bildet til fairly light men.. Vil jo helst ikke bli sittende med noe jeg ikke kan bruke heller..

Hvor er det forhandlere av dette merket på østlandet?

Hvor dekkende er fargen, blir det helt katastrofe om man skulle bomme en nyanse eller to?

Da velger jeg nok den lille børsten, greit å spare der jeg kan :o)

Skrevet

Er mange hudpleiere som fører det hvertfall..

Den blir så dekkende som du legger den hvertfall :P jeg pleier ikke å bruke så mye og da bare jevner den ut hudfargen min, ser helt naturlig ut. Tror jeg ville ha satset på fairly light hvis jeg var deg da kanskje, tror ikke fairly light-light er noen stor forskjell egentlig, det er mye værre med en som er for mørk enn en som er for lys!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...