Gå til innhold

flere som har rydda i kleskapet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 19uker på vei å har få eller ingen bukser som passer. å en del for korte t-skjorter/topper.

var deilig å pakke vekk di små klærna.... å selvsagt var d noe som jeg måtte kvitte meg med,som var gammalt å styggt.

får ei venninne på besøk i morgen som skal få di klærne jeg skal ha vekk. ååå, så herlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for en utrolig fin ide.. har tenkt tanken lenge, men har ikke hatt tid. Nå er jeg sykemeldt og har all tid i verden.. kan ihvertfall ta en real opprydning i skapet, og legge klærne bort til vinteren.

Skrevet

Har ryddet litt ja, funnet frem noen bukser som er litt større. Det rare er at selv om jeg er oppe 3 kg, så passer buksene ganske bra. Men må nok snart handle litt. Det finnes ingen gravideklær-butikker hvor jeg bor, så må ta det når jeg er på reise og planlegge litt fremover i tid.

Skrevet

Blir nok en skikkelig rydding på meg også, passet ypperlig at vi kjøpte en større leilighet nå og får dermed litt orden når vi nå flytter om noen uker.

Men dere som også er sånn i overgangen til å få litt mage.. Hva slags bukser bruker dere? Jeg får ikke igjen knappene så jeg går med de oppe og har en stor, løs topp over så ikke folk ser at jeg går med smekken oppe...hihi. Men det deiligste er tights da, synes bare ikke det passer når det regner så mye. Er veldig fint med tights og tunika når det er fint vær.. Og de mammabuksene som er på H&M er jo altfor vide i strikken rundt magen og det ser jo bare sprøtt ut..hehe

Skrevet

Jeg er bare 12+2, men nesten ingen av buksene mine passer meg. Eller det vil si at jeg synes de er ubehagelig å ha på seg. Det strammer så mye. Jeg har ikke gått opp noe i vekt heller, så det er ganske rart.

Skrevet

Har selv gjort den jobben og fått lagt bort det jeg ikke kan bruke, ikke mye som var igjen hehe:) Jeg har kjøpt 2 bukser på lindex og må si jeg er veldig fornøyd med de da den magedelen er såpass stor at man kan vokse i den og den strammes inn hvis det er for stor. Kjøpte en linbukse og en capribukse på hennes og den mage delen rekker meg halvveis på magen, kan jo ikke kjøpe M og L bare for at den magedelen skal dekke helt over magen når de er for store ellers hehe. Jeg er nå 23 uker på vei og kan ikke bruke mine vanlige bukser.

Tok det trikset med å bruke lange topper og litt smekken være oppe, men tok en strikk fra knappen og gjennom knappehullet og tilbake til knappen, da står nemlig ikke smekken sånn rett ut hihi:)

Skrevet

Til deg Tooblind, er også 12+1 idag og trange bukser som sagt, men har heller ikke lagt på meg noe særlig. Det meste er nok bare luft og det er skikkelig ubehagelig å presse den oppbøåste magen inn i olabukser.

Skal prøve de buksene fra lindex, eller bare begynne med linbukse.

Hels skulle jeg hatt et par penbukser til jobb, får kikke litt rundt til jeg finner noen med løs midje..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...