nemifi Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Synes deter lite varme klær å få kjøpt til lillegutt som kommer i sept/okt. Ser at det er mange som skal ha kjøredress eller varme klær med. Noen som har noe tips til hvor jeg får tak i dette nå? Det er så lite i kjedebutikkene her, og jeg vil gjerne ha sånt i orden nå:-)
Gjest Ut på tur Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Kan jo hende at du bare må være litt tålmopdig. Er jo lenge til sept oktober og akkurat nå er det for det meste sommerklær i butikkene. Kommer nok litt varmere klær når salget er over Du kan jo begynne med å kjøpe ull undertøy. Kanskje ikke så spennende men er jo nødvendig til vinteren. Og så kan du prøve ut Nostebarn.no som har masse i ull.
nemifi Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Du har nok rett i det:-) Tusen takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg skal ha ks 1. okt og har tenkt å kle knøttet i bukse, body, liten lue og sokker - men evt. inne i en fleezedress. Venter med ull, jeg...til skikkelig kulde. Evt ha teppe over babyen da. Men ikke noe spesielt uteover det.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Mente fleezedress e.l utenpå bukse, body og sokker. Ikke strømpebukse m.v. Teppe hvis det er surt.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Ull er alltid best innerst om det er litt surt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå