Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Bare lurer på om min lille tuppe er veldig bortskjemt... nå skal det sies at hun er vant med og være i barnehage men har nå vært hjemme med meg i snart 4 uker... Men hun er i mine øyne ikke veldig flink og leke alene.. er det jeg som er kravstor eller?? det hjelper jo ikke no at 2 årstrassen virkelig har slått til her heller...uff måtte bare klage litt..
Lille Filur Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Ikke sånn veldig egentlig, men har blit så myyyye bedre enn han var før. Går også i bhg. Han kan sitte på rommet sitt og leke med bilene sine eller lage litt kaffe eller lese bok, men ikke altfor lenge om gangen... hehe
*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Tobias er veldig flink å leke alene - virker som han har veldig utviklet fantasi - han kan leke med hva som helst og bli helt oppslukt av det:o) Aner ikke hva som er "vanlig" i den alderen...
Tommage♀♂ Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Min er bare 20 mnd enda, men hun leker veldig godt alene. Sjelden hun henger i bena mine, for hun er så travelt opptatt med egne ting. Har bare gått i barnehagen i 6-7 uker, men det er lenge siden hu sluttet der,så hun er vant med å være alene
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ok, jeg føler liksom at nå er det hun som bestemmer og ikke jeg, alt går liksom helt på tverke nå... men men er vel en fase vi må igjennom. men er bare ikke sikker hvordan jeg skal håndtere det. ikke vil hun leke alene må igangsettes hele tiden, når jeg sier nei, må det liksom mer til for at hun skal høre, må gå og ta henne bort opptil flere ganger før hun hører...osv dette er nok bare en dårlig dag for oss begge to men er helt rådvil, føler at vi er en av de helt "gale" familiene på Nanny hjelpen ol... uff så ille er det nok ikke men dere skjønner kanksje hva jeg mener??de dagene ingenting er moro...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå