Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som opplever det?

I natt drømte jeg at jeg var kommet til terminen. Jeg skulle egentlig bare ta meg en dusj, men så så jeg at det gikk noen passelig store sklier ut fra dusjen. Fikk så veldi lyst til å skli, så jeg prøvde den ene. Kjente med en gang at det ikke var så lurt for magen, selv om det ikke gikk særlig fort. Og idet jeg nådde bunnen, så ser jeg at hodet på baby er kommet ut. Jeg er alleine på plassen (er nå ute), og prøver å gå litt med hodet hengende ut. Tenker at babyen ikke kan henge sånn for lenge før den vil bli kvalt, og tar så et godt tak i meg selv for å vide ut fødselskanalen. Den er godt tøyelig og baby sklir ut. Ikke gjør det vondt heller..Legger den lille skjøne gutten på magen min og prøver å ringe sykebil. De er treige, og jeg tar det halvvåte håndkle mitt rundt babyen. Jeg kan se på navelstrengen at babyen suger til seg mer og mer blod, samtidig som jeg kjenner at jeg lekker voldsomt med blod. Det begynner å bli tomt for blod i navelstrengen og jeg skjønner at det står om livet både for meg og han. Jeg tar noen slurker (!) av navelstrengblodet og gir resten til lille. Og våkner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, for en drøm!! Den var rimelig sprø! Hehe... Jeg har heldigvis ikke sånne drømmer lenger... Slet litt med noen fryktelig fæle mareritt i begynnelsen av svangerskapet, men nå på slutten er det veldig rolig;)

Skrevet

uæ... ikke ta deg noen skliturer da.. så ekkelt å drømme sånn...

Fødte hundevalp sist jeg var gravid.. blank og fin i pelsen men reagerte litt på at de ikke så det på ultralyd,, hehe.. ellers var alt greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...