Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Så fint et gravidbilde du har sammen med din forlovede! =) =) =) Kjempenydelig - hvor er det tatt? Ser du er like gammel som meg... Håper alt er bra med deg og ditt svangerskap. Kjempefiiiin gravidmage du har!
Marianne87 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Det er tatt med selvutløser på kamera etter jeg og kjæresten hadde prøvd noen klønete fotoseanser i lang tid:p Bakgrunnen har jeg redigert og fiksa selv på pcn etterpå. Det ble faktisk ikke så værst Har et helt likt hvor jeg ser ned på kjæresten og han kysser meg på magen også. Det går vist an å ta bra bilder selv, selv om en må prøve seg fram litt svarte deg på mld også hvis du ikke ser det her:p
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har ikke sendt deg meld =) Er kanskje noen andre det... Men så kjempefine bilder altså. SKikkelig tøft!!! =)
Marianne87 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 vet du ikke sendte meg mld:p men jeg svarte deg på mld så du skulle se det, hvis du ikke gikk inn her å leste hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå