Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Syns du?? Er jo møkk kjedelig med de fjortisserienen
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Enig med spetakkel. Var så kjekt å se Tour de France. <3
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Ja halleluja =) Er så lei Tour`en ... håper det aldri blir vist på tv mer (er jo lov å håpe)
PopUp Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 Er jo måte på da ;o) Kunne vel sendes på zebra eller no`...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ehm..eller så kunne de sende de tragiske seriene på zebra.
Gjest_1001 Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Love it!!!! Hehe... men vi har ikke parabol eller kabel tv da... så ikke rart det er deilig med at det er finito finale!
moimoi Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Snakker vi home and away kanskje, oh yes, friends kanskje ) Digger de "fjortisseriene" jeg! Bedre det enn å se på dopa tullinger!!!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Vi har heller ikke annet enn de vanlige kanalene... Den der kristne hallelujaserien er definitivt verst. Grøss
Gjest_1001 Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Har savnet H&A, friends, scrubs jeg... hehe, noe må jeg jo se på ettermiddagen
PopUp Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. juli 2007 Ja, to ganger også for sikkerhets skyld.... Nettet hoppet ut, trodde ikke det kom med....
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 JA, hadde gledet meg til å se seriene "mine" men tror du ikke sikringen i selve TV gikk i dag morges?? Så nå har jeg ikke TV og blir sikkert uten i 3-4 uker
PopUp Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. juli 2007 Å, litt krise det... Jeg er altfor glad i tv`n...
moimoi Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 Løp til el-kjøp så fort du kan hehehe Enten med et kreditkort eller ta det på betalingsutsettelse hehehe, uten tv i tre uker, ånei, da hadde jeg død!!!
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 #17 Skrevet 30. juli 2007 hehe, ja det er litt krise, også fordi babyen kommer om en uke og jeg vet av erfaring at det er koselig å kunne sitte å se på tv når man uansett er fanget i sofaen med amming og KS-sår/vondter... ElKjøp var en god ide! kan jo kjøpe for så å levere tilbake etter 30 dager jo! Den vi har som ble ødelagt er helt ny nesten, så den blir nok reparert om jeg ikke krangler meg til ny TV kanskje )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå