Gå til innhold

Deilig at den Tour`en er ferdig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og seriene er tilbake på tv ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du?? Er jo møkk kjedelig med de fjortisserienen ;)

Skrevet

Enig med spetakkel. Var så kjekt å se Tour de France. <3

Skrevet

Ja halleluja =)

Er så lei Tour`en ... håper det aldri blir vist på tv mer (er jo lov å håpe) :P

Skrevet

Er jo måte på da ;o) Kunne vel sendes på zebra eller no`...

Skrevet

Ehm..eller så kunne de sende de tragiske seriene på zebra.

Skrevet

Ja, hadde funket det også ;o)

Skrevet

Love it!!!!

Hehe... men vi har ikke parabol eller kabel tv da... så ikke rart det er deilig med at det er finito finale!

Skrevet

Snakker vi home and away kanskje, oh yes, friends kanskje :)) Digger de "fjortisseriene" jeg!

Bedre det enn å se på dopa tullinger!!!

Skrevet

Vi har heller ikke annet enn de vanlige kanalene... Den der kristne hallelujaserien er definitivt verst.

Grøss

Skrevet

Har savnet H&A, friends, scrubs jeg... hehe, noe må jeg jo se på ettermiddagen :D

Skrevet

Ja, to ganger også for sikkerhets skyld.... Nettet hoppet ut, trodde ikke det kom med....

Skrevet

JA, hadde gledet meg til å se seriene "mine" men tror du ikke sikringen i selve TV gikk i dag morges?? Så nå har jeg ikke TV og blir sikkert uten i 3-4 uker :(

Skrevet

Å, litt krise det... Jeg er altfor glad i tv`n...

Skrevet

Løp til el-kjøp så fort du kan :P hehehe

Enten med et kreditkort eller ta det på betalingsutsettelse hehehe, uten tv i tre uker, ånei, da hadde jeg død!!!

Skrevet

hehe, ja det er litt krise, også fordi babyen kommer om en uke og jeg vet av erfaring at det er koselig å kunne sitte å se på tv når man uansett er fanget i sofaen med amming og KS-sår/vondter...

ElKjøp var en god ide! kan jo kjøpe for så å levere tilbake etter 30 dager jo! Den vi har som ble ødelagt er helt ny nesten, så den blir nok reparert om jeg ikke krangler meg til ny TV kanskje :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...