Gå til innhold

Ble de født med eller uten hår? Og hvordan er håret nå?


Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Lillemann hadde ca 1,5 cm brunt hår da han ble født, men det forsvant ganske fort... Eneste plassen det henger igjen er nederst i nakken, så han ligner en munk, hehe=)

Men nå er det nye håret i ferd med å komme, er vel 5-6 mm nå! Er så tynt og lite foreløbig at det er vanskelig å gjette hvilken farge det blir, men tror nok han blir å finne på den blonde skalaen. Mørk blond kanskje.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

snuppa har ikke særlig med hår. hadde ikke det ved fødsel heller. men hun hadde sånn munkesveis så mamman MÅTTE bare klippe litt i nakken... hihi tross alt ei jente da..

får nok blondt hår ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorre hadde ikke så mye hår da han ble født..noen millimeter med dun bare. Nå er det blitt litt mer lengde, fra 1/2 - 1 cm gjevnt over. Og midt på issen er det en liten klynge med lange hår -sånn at jeg kan tvinne en liten hale midt oppå der:) Han blir blond -i likhet med sine søsken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det greit med hår. Kanskje ikke så rart ettersom han kom ut 18dager etter termin. Kunne igrunn bestillt frisør-time med engang:)hehe

 

Nå mister han mye synes jeg.Ligger alltid endel igjen på lakenet på morningen. Litt skallet på bakhodet etter all ligging:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det oxo mye hår...... og nå er det langt.

Hun har faktisk ikke mista noe enda, ingen av ungene mine har det, er egentlig glad for det, spesielt siden det er jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemann hadde masse moerkt haar naar han kom ut...var vell 2-3cm. han har ikke mistet noe haar, men all liggingen har gjort det litt "krusete i bakhodet, men ser kjempefin ut. det har blitt mye lysere, saa han blir nok blond som sin mor :) og det har vell vokst ogsaa...er nok 4 cm naa...er nydelig syns jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ida ble født med 1,5 cm svart hår...noe vi foreldre synes var rart siden begge er blonde. Det falt av etter 1 mnd. tid. Var skikkelig morsom på håret en stund. Hadde bare hår på toppen, i nakken, og bak øra:D

Nå har det vokst ut ca en cm med helt lyst hår(nesten hvitt). Er kjempe fornøyd siden jeg selv var skalla til jeg var 6 mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...