frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har du vinduet oppe på deres og barnas rom om natten? Hva temp er det gjennomsnittlig ute på natta hos dere?
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Ja vi har vinduene åpne ... ikke rundt 14 grader ute ...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Har vinduet oppe bestandig vi, om vinteren også. Aner ikke gj.temp om natten men ingen av oss orker å sove om det er varmt. Det skal være godt og kalt på soverommet. Mmm. Helst skal ikke varmeovnen måtte stå på der inne om vinteren heller.
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Her blåser det slikt i persiennene at det høres jo som et orkester av og til.... men, ja, absolutt deiligst å ha vinduene oppe på soverommene!!
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Oppe året rundt her. Vært åpent i så mange år at det ikke lenger passer. har heller ingen varmovn på, så da ungene har vært små og delt rom med oss har de brukt lue og tynne ullvotter de kaldeste nettene. Men jeg klarer ikke å sove i tette varme rom.
wirre;o) Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 vi har hatt vinduet oppe siden hun ble født i februar. inne er det 18-20 grader. bortsett fra de dagene det har vært sol, da kryper tempraturen opp 23. utetemp vet jeg ikke noe om.
ღtili35ღ Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Vi har alltid vinduet litt åpent, sommer som vinter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå