Baby-07? Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Er det noen som vet hvem som utfører privat UL i Trondheim og evnt hvor lang venteliste det er? Lurer også litt på pris. Er i uke 12, og er veldig spent på om alt står bra til med den lille.
Skuddårsmamma=) Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Medicus, Aleris og Dr. Brodtkorp tar alle privat UL. Tror prisene kan variere litt, men mellom 500-1000 kr ca. Litt usikker på venteliste, normalt sett ikke så lang, men nå har de fleste hatt stengt gjennom sommeren, så det er godt mulig du må vente en god stund nå ja. Lykke til! Håper du får sett den lille snart! =)
Måånestråle Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Jeg fikk komme raskt til hos Dr Brodtkorb i mars, mens det var lang venteliste hos Medicus på samme tid. Og hos Brodtkorb kosta det ca 500 kr.
Baby-07? Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Måtte du oppgi en grunn til UL, eller er ønsket om å stille nyskjerrigheten nok?
Måånestråle Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Møtte en litt streng dame på telefonen som sa noe om at de ikke "dreiv med UL, men de utførte det ved behov" eller noe slikt, så jeg sa at jeg gjerne ville sjekke at det virkelig var liv der inne, og da var det greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå