Frk Vims Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er vel på tampen jordbærsesongen nå, men jeg har så lyst til å lage rørt jordbærsyltetøy. Må bare innrømmes at jeg ikke har gjort det før. Bær, sukker, syltepulver?. Bare røres, ikke noe koking i det hele tatt vel? Hmm... så kanskje det dummeste av alt... Syltepulver, brukes det for å øke holdbarheten? Hvor lang holdbarhet har rørt syltetøy i kjøleskap? (Hehe, skjønner at fryseren er en lur ting å bruke altså!!). Forresten, barnematglass tåler fryser de?
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 *plystreplystre* (ikke alle som kan dette vel? kremt, tror jeg unngår å svare på denne. spør heller om noe som har med strikking å gjøre, hehe!)
Frk Vims Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Hehe, er vel egentlig godt for meg at absolutt ikke alle kan svare!!
ღtili35ღ Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Du trenger ikke å koke det. Kjøp noe som heter JAM eller CERTO på butikken. En av de er vel til koking, mens den andre trenger ikke kok. Bare rør bær og sukker å så tilsett det pulveret. Du kan godt bruke glass å fryse det i.
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Det var egentlig dette jeg også hadde tenkt å svare altså.... looooooover deg.... hehe! Godt vi ikke kan alt, eller? =)
ღtili35ღ Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hadde jo blitt kjedelig på dib hvis alle kunne alt hehe
Frk Vims Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Tusen takk for svar - og ja, det er fint at vi kan hjelpe hverandre med ting vi lurer på her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå