Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har sett på denne tidligere, men finner den ikke nå..! Har de den ikke lengre???
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jo, den ligger ute på ikea sine hjemmesider. Jeg fant den nettopp.
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Der kan du forresten skjekke lagerbeholdning på hvert enkelt senter! Håper du finner den!
BEA-77 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Den var ikke å få i hvitt forrige uke i Trondheim. Tror det er leveringsproblemer...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Finner den ikke på hjemmesiden jeg... Går inn på barnas ikea-senger-sprinkelsenger.... Men er det utsolgt i Trondheim er jeg like langt:-(
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg finner den heller ikke på ikeasiden. Jeg var på ikea i oslo for å kjøpe den forrige uke, og da sa de at det var noe feil, så de ante ikke når de fikk den inn igjen. Vet ikke om det var feil på senga eller om det var leveringsproblemer eller hva. Men veldig skuffende da.
Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Vi fikk faktisk samma beskjed når vi kjøpe vår gulliver seng! Den ble tatt ut av sortementet pga kvalitetskontroll. ( hvitmalingen løsnet) og dette gjalt kun hvit. Men plutselig kom den inn igjen og vi fikk kjøp den. De hadde forbedra malingen.. Håper de får den inn igjen da! Ring kundeservice på ikea og hør hvorfor man ikke kan få kjøpe den! De har full oversikt på dataen sin! Kundeservice nr står på hjemmesida. Om drer ikke får kjøpt hensvik, så se på gulliver. Den er litt enklere, men kjempefin!! vi kjøpte den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå