Gå til innhold

Maria Lykkelig! =D Se hit litt lille engel :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRATULERER MED JENTA!!=D=D=D Har ikke fått gratulert deg frø!

Hvordan går det med dere? Hva heter hun...?

Klem Chanzei&Emil (skifta nick:-) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!! Tusen takk!!;) Er helt fantastisk å være mamma! Ho heter Julia og er snart 6 uker nå;) Koser oss masse. Lite søvn innimellom, men det er jo helt normalt!

Åssen går det med deg og den lille??

Skrevet

Hihi.. Jeg vet :-)

Kjempebra med oss! Blir 5 mnd på fredag! Tiden flyyyr!

Hvordan gikk fødselen da?

Skrevet

Oi!! 5 mnd.. så fort det går!

Jeg ble satt i gang pga sv.forgiftning. Lå to uker på sykehuset til sammen. Ho kom akkurat 4 uker for tidlig, veide faktisk 3020 og var 46 cm. De satt modningsgel kl 10 og tok vannet kl 16 den 21. juni. Fikk rier rett etter at vannet var gått. Ble satt på drypp selvom riene var sterke. Etter en liten stund måtte de skru av dryppet fordi riene var vannvittige. Fikk ingen pauser. Ble ikke bedre etter at dryppet var skrudd av heller. 5 sek mellom hver rie. Kroppen klarte ikke mer til slutt og jeg fikk epidural.. det var himmelsk!!! Kl 12 på natta hadde jeg ti cm, men julia ville ikke helt nedi bekkenet og ble sittende fast. Etter tre timer med hvile måtte de bruke sugekopp. Ble klipt så de ikke skulle dra så hardt i hodet hennes. Ho pustet ikke. Barnepleieren sprang ut av rommet med ho og hjalp ho med å puste i ti min før ho tok det første draget selv. Da de la ho på brystet mitt var jeg verdens lykkeligste. Kommer aldri til å glemme følelsen!! Var hardt, men jeg gjør det gjerne igjen!!

Skrevet

oj.. Fikk ingen drømmefødsel du nei! Det hadde både jeg og Lapez. Nesten helt lik fødsel og faktisk=P

Var i dåpen til dattra hennes i går da.. :-)

Nå skal jeg lage middag.. Snakkes snuppis =)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...