Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Først ble vi lovet kabelTV innen en uke, noe som IKKE skjedde. måtte vente over to uker før det kom. fikk en regning for 3 mnd på 1200 kroner (det kulle koste ca 85 kroner pr mnd!!!) det viste seg at de hadde slengt på en haug med pakker som vi IKKE skulle ha! Så gikk inn til de og klagde, og leverte inn dekoderen, sa vi bare skulle ha grunnpakke. Nå får jeg ny regning fra dem, og der står det at vi skal betale for dekoderen som vi leverte inn FØR vi fikk signal på tv i det hele tatt! I tillegg har vi internett fra dem. Vi har IKKE den linjen vi skal ha, og nettet faller ut hele tiden. Innimellom står det at vi ikke har tilgang på nettet. hallo, vi betaler jo for det! annenhver gang jeg prøver å komme inn på internett kommer jeg ikke inn i det hele tatt... hallo, vi betaler jo for dette! ÅÅÅÅ! måtte bare få det ut...
Fabelaktiv Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Dette mååå dere få fikset opp... ikke gi deg - dere skal da vel ikke betale for noe dere f--- ikke får lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå