hit og dit Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Eg ser at det er nåken som sverger til den eine eller andre typen. Sjølv så har eg brukt dei litt om kvarandre, men har ikkje merka nåken forskjell på dei. Kva er det som gjer at dåke foretrekker den eine foran den andre?
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Libero virker mere behagelig og mere truseaktig hvis du skjønner... Pampers er så tynne også, iallefal på natten, da han fort tisser igjennom.
Fraggelhysa! Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Vi bruker pampers active fit. Eneste bleien jeg kan tenke meg er behagelig. Libero er så tykke, barna blir jo hjulbeinte, hehe..
Lille Filur Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg liker best up&go så derfor blir det libero, for pampers passer ikke. Om natta blir det pampers for libero tisser han igjennom.. da han var spebarn brukte jeg også libero, syntes pampers lukta så fælt..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Lenge siden jeg har prøvd libero, men når han brukte den så gikk det ofte igjennom og ut på sidene, altså feil passform til han.. Veldig fornøyd med pampers, så da gidder jeg ikke å bry meg om å prøve noe annet..
hit og dit Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2007 Ok, så det er ingen som har erfaring med at den eine bleia "lager" meir utslett enn den andre. Eg vil jo nødig at ho skal få det stakkars lita =)
Gjest Filifjonka Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Passformen er nok litt forskjellig. Vi har stort sett holdt oss til Libero med alle tre ungene. Har opplevd lekkasjer med Pampers. Men jeg vet om andre som har motsatt erfaring, så det gjelder bare å prøve seg framog finne ut hva som passer best for ditt barn. Vil tro at både Pampers og Libero-bleier som selges i Norge er av svært god kvalitet.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Pampers er så utrolig store over rumpa, og det passer ikke til lillen. Vi bruker libero og de er både mykere og tykkere så de ikke sklir/og ting går ikke igjennom. Libero4ever, hehe!
Lille Liak Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Jeg synes det lukter mer/letter tiss av pampersbleiene..
2blå og ?? i magen Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har bare alltid brukt Libero, så derfor bruker jeg bare de
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Vi er veldig fornøyde med Pamers (bruker å huggies-bra de å)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Vesla får lett bleieutslett av pampers, så her går det bare i libero for de er ikke tilsatt noe.
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #13 Skrevet 30. juli 2007 jevnt over synes jeg libero sine virker mykere og har bedre passform enn pampers. kan like pampers easy up pants eller active fit, men helst libero.... =) (de vanlige pampers er jo så stive og løgne)
pøber´n & je Skrevet 30. juli 2007 #14 Skrevet 30. juli 2007 Her ble det brukt Pampers fram til jeg prøvde de fra Lidl. Og de få gangene jeg brukte trusebleier på han, måtte jeg bruke Libero, siden de var litt lengre bak enn det Pampers sine.
Tommage♀♂ Skrevet 30. juli 2007 #15 Skrevet 30. juli 2007 Pampers Active Fit er min favoritt. Tynn, god stretch og passform og har aldri hatt lekkasje med den. Men vi bruker like mye First Price nå, liker prisen på de mye bedre enn Pampers=p Den er god til hverdags den også
manonym Skrevet 30. juli 2007 #16 Skrevet 30. juli 2007 Brukte pampers, men etter utallige lekkasjer på nettene så bytta jeg til Libero. Ikke en lekkasje etter det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå