Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Altså, hva oppbevares det i, og hvor? Lille nurk må dele soverom med oss, så det er litt begrenset med plass. Tenkte litt på å kjøpe en kommode med stelleplate, men kommer jeg egentlig til å bruke stelleplaten? :/ Har et vegghengt stellebord på badet i tillegg...
mamma >to gull Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Kommode som står på babyens soverom. Den har stelleplate (som kan tas av), men den bruker jeg aldri egentlig..
dumme mamma Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Vi kjøpte på IKEA er stelleplate på, men kan slås opp til helt vanlig kommode når man ikke bruker den. Da kan du jo ha den på soverommet og slå den ned om du vil bruke den der
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Klærne hennes har vi i stellekommoden på badet & kommode på rommet hennes
2blå og ?? i magen Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 I en stellekommode på badet, og de klærne som er litt større str har vi i en kommode på rommet
hit og dit Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Dei fleste kleda ligg i ein kommode på rommet hennas, og så har ho ekstra bleier i ein skuff der inne og. Me forsøker å unngå å ta ho ut av rommet om natta, så det blir bleieskift på rommet med mindre det er "forretninger" som krever ein vask. Itillegg så ligg det ekstra bodier på badet i ei hylle for dei gangane ho har hatt store skitne "forretningar".
SnupsaTupsa Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 vi har ikke plass til en egen kommode til henne på vårt soverom, men vi har en stor Ikea-kommode (Malm tror jeg den heter), der vi har sengetøy osv, så der har vi ryddet 3 skuffer som vi har hennes klær i!
frøken blå Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 i stellekommoden på badet. større klær har hun i skapet på rommet sitt, så etterhvert som hun vokser, tar jeg klær derfra, og kaster de små til fretex.
Arb.ledig husmor Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 I en ganske så stor kommode på rommet hennes...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå