Arwen* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har 5 dager til termin, og i dag har jeg hatt vondt nederst i magen/underlivet siden jeg sto opp. Ikke smerter som kommer og går, men er der hele tiden. Heller ikke kynnere. Hva kan det være? Tegn på at noe er på gang?
Gulosten™ Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Skikkelig typisk nedpress:) Husker det sååå godt, og jeg fødte dagen etterpå.............. 3 dager "før" termin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå