TussiLussi Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Syns ikke spesielt om det, nei..... Kunne gjerne fått en på postordre !!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Er ganske lei nå, 30 uker på vei. Av og til er det ok, andre dager ikke. Akkurat nå er det så press på ulike organer og jeg har en sånn små-kvalm følelse hele tiden fordi alt blir jo skvisa inni der....så babyen er mer enn velkommen etter 9 mnd.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Ikke jeg. Har bare blitt stygg og sutrete:)
ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 ikke jeg.. skal bli lenge til neste gang =O
Teltpluggen Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Jeg gjør.. Men så er jeg bare halvveis og har rimelig lang tid igjen.. Blir nok lei etterhvert;)
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Jeg er takknemlig for at jeg er så heldig å få være gravid. Hadde jeg ikke vært sengeliggende pga fare for prematur fødsel, hadde jeg virkeligkost meg. Men slik som situasjonen min er så handler det mest om å komme lengst mulig, og selvom hver dag er en seier så blir det så altfor mye bekymringer tilå nyte det fullt ut. Men ble ikke sengeliggende før uke 22+2, og før det koste jeg meg og elsket å kjøpe mammaklær. Men var jo hele tiden klar over at jeg kunne bli lagt inn når som helst.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Ikke jeg!!! Siste gang nå, heldigvis!!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Jeg pleide å klage veldig over alle plagene jeg hadde, men så hadde jeg en MA. Nå savner jeg det veldig.
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Jeg liker rett og slett å være gravid, jeg! ..er 34 uker i dag og trives med den voksende magen!
Suturtang Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Elsker å gå gravid!Det beste opplevelse jeg har fått i livet.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Deilig å slippe å anstrenge seg for å holde inn magen i "pene selskap"...hihi
Kystrøya Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Hadde likt det bedre dersom jeg visste det kom til å gå bra
Scnuppa med tre barn Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 Jeg har likt det de 2 gangene før, Rett og slett elska det. ) Håper jeg føler det samme denne gangen også. )
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Absolutt ikke jeg.. Har vært ganske heldig, ikke så mye plager, stort sett allright form.. men jeg trives rett og slett ikke med magen.. Ingen av mine klær passer lengere, jeg må gå med mamma-klær som er absolutt ikke min stil (jeg har ikke akkurat så feminin kles-stil), folk som dusser og duller med magen min, kan ikke være sammen med familie og venner uten at de absolutt skal snakke om babyen i magen (tørr ikke tenke på åssen de blir når den dukker opp). For å si det slik, babyen var absolutt ikke planlagt, men gleder meg til å få den selvfølgelig, jeg valgte jo selv å beholde.. men jeg er ikke akkurat en typisk "mamma-karakter" som dusser og duller med venner/families barn, kaller fostere for spirer, babyer for prinser/prinsesser o.l. Hater å konstant høre på andre snakke om barna sine, og hater at folk konstant snakker om babyen i magen min.. og bare ber til gud om at ikke livet mitt skal KUN dreie seg om babyen når den kommer ut. Er MYE annet å snakke om også. Så dette blir nok den første og siste tror jeg..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 5. august 2007 #18 Skrevet 5. august 2007 Syns det er ganske så flott å gå gravid! En utrolig viktig tid for mor og barn. En tid hvor vi kommende foreldre får tid til å virkelig forberede oss på hva som er i ferd med å skje. Ja, det er slitsomt å ikke få sove noe om nettene fordi jeg bare ligger å snur meg fra side til side fordi gutten i magen ikke klarer å roe seg. (Men hey, hvorfor ikke se posetivt på det!Jeg blir vant til å ikke få meg no søvn allerede nå, for søvn blir det neppe mye av når han kommer ut!) Ja, det skal bli godt å bli sett på som en vanlig person, å ikke få alle slags stygge og stirrende blikk hvor enn jeg går på gaten fordi jeg er så ung og gravid. Ja, det skal bli fantastisk å få holde barnet mitt i armene etter alle disse harde mnd, med masse følelser og dramatikk. Å bekymrende spørsmål som man ofte stiller seg i svangerskapet..Er alt bra med den lille? Vil fødselen gå bra? Tenk hvis han plutselig dør i magen min og jeg må føde en engel..Han har ikke vært så aktiv idag...Har jeg i det hele tatt kjent liv idag?! Men alikevell, er dette den siste tiden hvor jeg er bare meg, å hvor det bare er meg og min kjæreste. Livet mitt vil aldri bli som det er nå, noen gang. Jeg nyter nå å kunne ligge å draa meg uttover dagen i sengen, plutselig ta meg ett langt varmt bad med kjæresten mens vi tenner stearinlys og hører på fin musikk. Dra hvor som helst med masse folk, eller i bunn å grunn, spontane ting. Etter han kommer ut må ting planlegges godt i forkant.. Å dette er tiden hvor jeg kan bli kjent med mitt barn før den store dagen...Herlig å kjenne sparkene, selvom jeg blir ganske så sår i ribbeina til tider... Ja, så i bunn og grunn må jeg si at jeg nyter virkelig å gå gravid. Jeg er 27+6 uker på vei.
snart mamma t 2:-) Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 jeg synest det ikke er noe særlig... en legger på seg og føler seg tykk!!..og jeg får dårlig selvtilitt av hele greiene og hormonene er på topp og det sliter både på den ene og den andre... men en skal være heldig som kan bli gravid,jammen nok av dei som ikke kan få men alikavel... jeg trives ikke med det og er glad når jeg er ferdig men er i bare uke 31 og begynner å bli temmelig lei... håper det går bra med alle dere damer der ute!! MEN DET ER FLOTT Å SE ANDRE GRAVIDE MEN IKKE MED MEG SELV. stå på jenter,det er bare 9 mnd:-)
Gothic Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 Liker det bedre denne gangen enn forrige, selv om forrige svangerskap ( og dette, enn så lenge.. ) var helt problemfritt. Syns bare ikke det var noe stas med magen.
Serial mom Skrevet 6. august 2007 #21 Skrevet 6. august 2007 Er veldig glad for at det endelig klaffet,og at det nå ser ut til å gå bra! Føler meg heldig som har kommet så langt:-) Vi holdt på i 2 år før den satt skikkelig,har mistet 2,i uke 5 og 11,og har vært igjennom utredning. MEN; jeg har slitt med ekstrem kvalme,og selv om jeg snart er 25 fullgåtte uker,så er jeg enda kvalm daglig,og har vært sykemeldt siden påske. Har stortsett hatt lyst å dø under de verste spykulene,men det har heldigvis begynt å bedre seg,så nå kan jeg spise litt mer variert,handle litt og ta noen byturer i ny og ned! Er heldigvis ikke plaget med noe av det andre en graviditet kan medføre,så bortsett fra kvalme,trøtthet og at jeg blir raskt utslitt,så er ikke ting så ille! Vil ikke si at jeg nyter å gå gravid,men det er ikke så fælt nå som kvalmen har roet seg betraktelig! Er ikke urolig for vekta,jeg har kunnskap og iver nok til å jobbe meg tilbake til gammel form etter fødsel,så at jeg er tyngre enn normalt og at magen stikker ut,det kan jeg fint leve med! Det blir jo borte etter fødsel alikevel,skal ikke ha vesla i magen til evig tid,bare 9 mnd!
tayni Skrevet 6. august 2007 #22 Skrevet 6. august 2007 jeg elsker det forelpøig. elsker å tenkte på at det er noe inni der. men nå er jeg bare 4+5 så vet ikke hvordan det blir når magen vokser. men symes gravide kvinner er det fineste som er. har alltid gledet meg til å gå gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå