*3 gutter i hus* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 ja jenter da har eg ringt! (la inn et innlegg tidligere om min eks som ikkje er i stand til å se at vennene hans ikkje kan være i nærheten av barna våre! De går på narko o.l. men han vil ikkje skjønne det! sier eg ikkje har noe med kva han gjer når han ikkje har ungene.....) Skal ha mekling pr tlf i mårra...:-( de mener eg ikkje kan levere ungene til han...huff han kommer til å klikke! Litt redd er eg og nå....:-(
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Skjønner. JEG synes det er kjempe modig av deg!Synes du har gjort noe som VELDIG få tør å gjøre!Så stå på ditt, og det er jo helt innlysende her at du har retten på din side. Trist at det skal ære sånn,men tenk på barnas beste!
*3 gutter i hus* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 hehe at eg er modig er ivertfall ikkje sant!!! hihi er så redd at,vil trekke meg anna hver time :-( men guttene mine er det viktigeste for meg og viss han ikkje skjønner at de tar skade av dette vet eg ingen annen råd.....men er jo SÅ dumt da! Føler meg som en skikkelig bitch her :-( Men nå blir det nok samvær med tilsyn...trist...... Noen andre med liknende situasjon?????
Fabelaktiv Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Tøft å ta steget syns jeg.. De tøffe er de som rydder opp i daglige problemer selv om det er vanskelig.. Håper du får med tilsyn og heller har en revurdering om ett år eller så.. kanskje han modner litt? Hvor gammel er han forresten?
*3 gutter i hus* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 hehe ja modner....:-) vi kan håpe! han er 29 år....syns ein bør være moden eg då,men men...vet noen hvordan det med tilsyn fungerer??? Guttene vil ikkje lide av det vel?? at noen ukjente må være med pappa og de??? Å blir gal!!!!!!!! kansje det er meg det er noe galt med?! som syns dette er SÅ gale! (?)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 du sier han har venner som driver med nark, vet du med deg selv at han ikke driver med noe selv? huff, tragisk situasjon å sette deg og barna i.
Fabelaktiv Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Jeg trur dere kan bli enige om at noen dere kjenner (og begge kan stole på) kan være tilsyn.. men dette finner dere ut av på meklingsmøte... kanskje du kan tenke gjennom om det er noen i deres vennekrets / familie som kunne passe til oppgaven.. som du stoler på at ikke bare sier de har vært med ham trur ikke barn tar skade av det - det viktigste er jo at de får være med pappa... disse personene trenger jo absolutt ikke være fremtredende i situasjonene trur barna mest ser pappa jeg
*3 gutter i hus* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2007 hm nei eg veit ingenting....stoler IKKJE på han lenger..er jo ikkje seg selv etter at eg gikk fra han for litt over eit år siden:-( VET han røyker hasj,men ingenting mer! vet kompisene han tar div party dop (someg ikkje aner kva er! (eg har alltid vert veldig "redd" sånne folk) Men eg syns jo at hasj er gale NOK eg!
*3 gutter i hus* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2007 er ikkje det å røyke hasj nok? tror ikkje han gjør det når han har guttene alene,men stort sett kvar dag ellers... Og spiller så høg musikk (når guttene er der) at eldste (på 8) sier at han får vont i ørene....:-(
Fabelaktiv Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 tør han på 8 å si det til pappa da? kanskje det hjelper om han får høre det fra sine egne barn... dakal små guttene lykke til
*3 gutter i hus* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2007 nei det tør han nok ikkje :-( ja det ER stakkars små!!!!!!!!! *hulk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå