Gå til innhold

Nav papirene. termin 24.10. Noen andre rundt der som har levert dem??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leverte forrige uke...

dere som har levert, har dere fått svar?? Evt etter hvor lang tid????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har termin 7. september og leverte papirene for noen uker siden. Ringte før helga for å høre om de hadde fått dem og evt gjort noe med dem +++ De kunne bekrefte at de hadde mottatt dem, men at de ikke kom til å gjøre noe med de før det nærmet seg litt mer da det enda var litt tidlig. Så jeg må vel bare vente. Er jo sååå nysgjerrig på hvor mye jeg får i foreldrepenger!

Skrevet

du som har termin 24 oktober er det permisjonspengenger du har søkt eller engangstøtte?

Skrevet

Permisjonspenger... Foreldrepengene..

La ved kopi av siste lønnsslipper, helsekort og papirer fra arb giver. Er det noe mer da???

Trodde jeg var sent ute, hørte noen si 3 mnd før man skulle ut i permisjonen (altså 3 mnd og 3 uker før termin). Men det skulle vel ikke ta så lang tid å få ordnet det for dem... (jaja, stat og byråkrati...)

Skrevet

nå var det lønnstjenesten jeg sendte papirene til da. Men sendte ikke med no lønnsslipp eller helsekort, kun permisjonssøknad og søknad om foreldrepenger. Så skulle de sende papirer videre til NAV når de mente det begynte å nærme seg. Det er vel uansett forskjell på sånt fra by til by, og fra kommune til kommune.

Skrevet

Har termin omtrent samtidig. Sendte inn skjema om foreldrepenger før jeg gikk på ferie - 1,5 uke siden. Jeg har ikke sendt til NAV da det er arb.giver som lønner meg og får refundert. Men jeg fikk beskjed om at jeg burde sende det før ferien... Har ikke fått noe svar.

Skrevet

Jeg har termin 2.okt og har IKKE sendt inn papirene.. Sender dem i midten av aug. tenker jeg...

Skrevet

Jeg har termin 17. sept å har ikke sendt de.. De vil ikke ha papirene inn tidligere enn 2-3 mnd før temin. Men jeg fikk beskjed om å legge ved terminbekreftelse fra lege eller jordmor, å her holder det ikke med helsekortet:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...