Gå til innhold

Vanlig med menssmurringer/smerter nå på slutten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt over 2 uker til termin... og lurer på om dette er vanlig? Det er ganske intenst til tider...kjennes som om mensen er på vei. Ofte er det sammen med kynnere... Hvorfor oppstår det og fører det til noe? Tegn på at noe skjer snart?

Andre som har opplevd det? Hvor lenge har det gått til fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er visst ganske vanlig. Noen har kjenner det kraftigere enn andre.

Jeg har hatt det i over en måned og har 5 dager til termin. Jordmor sier at noen har det over lengre perioder, mens andre kjenner det kun helt på slutten.

Skrevet

Hei:) Jeg har det også sånn, skikkelig vondt til tider. Spurte legen min om det i dag, og hun sa at det var magen som begynte å gjøre seg klar til fødsel. Jeg fikk beskjed om å ta det med ro og sette meg ned når det stod på..var normalt sa hun. Lillegutt her ligger helt nede i bekkenet nå, og hodet har nesten festet seg helt, dette kunne også bidra til at det gjorde mer vondt nå. Så tror ikke du trenger å begymre deg:) Kanskje den lille bare begynner å hgjøre seg klar til å komme ut;)

Skrevet

Jeg har 3 uker igjen til termin, og har hatt det slik de tre siste ukene, altså siden uke 34. For meg betyr det modning ihvertfall, livmorhalsen var veldig myk på siste kontroll, men hun torde ikke kjenne etter åpning i tilfelle hun startet fødselen.

Det er forskjellig hvor lenge man går slik, ettersom jeg har skjønt.

Skrevet

Ja som de andre sier så er det vist helt normalt:) Har også det sånn, og det har i alle fall ført til modning, så helt bortkastet har det ikke vært:)

Skrevet

Ja det må være det, for tror det har vært daglig innlegg her og på skravla angående dette, jeg har også spurt:)

Skrevet

Takk for svar! Da håper jeg det skjer noe snart.... :-)

Skrevet

...så det betyr modning??!

Ikke farlig når man kun er i uke 32??!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...