*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Er jo IKKE vant til en soveunge - så jeg syns jo dette er helt utrolig:o) Hun sov seks (!) timer i strekk i natt og etter en liten våken-periode i morges, har hun nå sovet i noen timer....er det normalt eller? Tobias sov jo ikke mer enn 10-15 minutters intervaller de første tre mnd, så dette er jo stikk motsatt...
Fraggelhysa! Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Nyt det! Og sov du og! Fødte du ikke i går? Du er jammen sprek da!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Min yngste var sånn i begynnelsen (de første ukene), men så snudde og han ble en våken type som broren... :-/ Nyt det.
*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Jo - eller "alt" skjedde jo på lørdag...hun kom kl 01.01 i går, så det føles egentlig ikke som i går;o) Sprek og sprek....føler meg ikke så sprek, men er godt å være hjemme allerede - det hjelper litt på det:o) Haaater å være på sykehus....
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Nyt det! Slik var alle våres tre også i starten, men det varte desverre ikke :-( De fleste nyfødte sover mye, er ofte rundt 2-4 ukers alder man får se om de virkelig er sovebabyer eller ei, men lov å håpe da!!!
*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2007 Ja, vi får vel bare nyte det....måtte bare høre om det skulle være sånn;o) Blir jo nesten litt bekymret for om hun sover FOR mye, he he....men håper hun får i seg det hun trenger av mat da....hun er jo nesten aldri våken til å spise....
2blå og ?? i magen Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Slik ermine også Minste (5 uker) sover ofte
*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. juli 2007 Ja, da så;o) Tobias sov jo aldri sånn som dette - selv da han var helt nyfødt, så dette er så uvant;o) Jeg er fornøyd så lenge hun sover bedre enn han gjorde:o)
PopUp Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Snuppa er 4 mnd og sover like godt enda... Sover hele natten og har 3 lurer på dagen ) Får håpe det varer både hos deg og hos meg, hehe... Kos deg iallefall )
Blue Lady Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Jeg ønsker meg også en sånn baby ) Lucas sov også bare 10-15 min i strekk da han var så liten, håper jenta i magen har bedre sovehjerte!
*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. juli 2007 Ja, det var sånn Tobias holdt på også...så da fortjener vi jo soveunger denne gangen;o)
Tommage♀♂ Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 De første 2 dagene måtte jeg vekke minstemann her og tvinge i ham mat. Han sov sammenhengende hele første natta, jeg var yr av lykke over den snille babyen min! Så snudde det tvert om, og han gråt mer eller mindre de neste 2 mnd... Nå er han snill som gull igjen, men sover ikke så mye da.. Nyt det du! Gratulerer foressten=D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå