Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Det som irriterer meg noe i granskauen her inne på BIM er de som bruker millioner av spørsmål og utropstegn.. Eks 1. "Er jeg idiot ??????????" Eks 2. "Ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" Dere som bruker millioner av spørsmål og utropstegn i overskriften deres, eller tekstene/svarene deres.. Hvorfor i alle dager gjør dere det? Slik jeg ser det virker dere desperate når dere bruker så mange tegn etter hverandre.. Man kan jo faktisk få frem et poeng, eller stille et spørsmål uten å holde knappene inne i 10min da.. Og jeg sitter alltid å tenker "fjortiss unge som skriver ja.." når jeg ser en overskrift med tusen spørsmålstegn, men da jeg går inn på nicket blir jeg like overrasket over at det faktisk er voksne mennesker som gjør det.. Hva er poenget?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 trenger alt å ha et poeng her inne ???????????????????????????????????????????
Fabelaktiv Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 kanskje de vil understreke noe da..? Jeg bruker veldig ofte 2 til 3 punktum etter en setning, særlig hvis jg føler at den skal henge litt men overdriver sikkert. Håper det ikke plager dem for meget...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 "Fjortiss unge som skriver" - det er noe med å kaste stein i glasshus. Det som er MINST like irriterende som overdoser med utropstegn og spørsmålstegn er nemlig uriktig orddeling og skrivefeil. Fjortis-unge - eller fjortisunge, heter det. Alle ord som uttales som ett ord, skal skrives sammenhengende, evt med bindestrek. For øvrig er det jo utrolig hva man kan la seg irritere så kraftig over at man orker å lage en egen debatt om det her inne, men dette er jo kranglesiden, så det får vi vel akseptere
Fabelaktiv Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Kanskje du har et behov for å understreke ting du også HI? Ikke ved bruk av utropstegn eller spørsmålstegn... meeeeen ved bruk av overdrivelser? Er nemlig HELT sikker på at ingen har hatt _millioner_ av utropstegn etter en setning... hehe
søtasmamma Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Men det er jo så vanskelig å telle helt til en million! Åttehundreogsyttitretusenfirehundreogsekstifem utropstegn, åttehundreogsyttitretusenfirehundreogsekstifem utropstegn.. Jeg kan forstå at man får krøll på tunga av mindre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå