M&MH Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har egentlig aldri hatt behov for å spørre så mye her, men i det siste har det kommet så mye rare vondter at jeg bare må.. Har i hele natt, og litt idag ligget med disse såkalte modningsriene. Både i mage,rygg og en del tak på venstre side. Nå er det bedre(tror jeg), men det stikker litt "down there" når jeg går, og jeg er fryktelig øm nederst i magen... hva er dette??? Tar imot alle forslag med stooooooooor takk:-D
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hvor lenge har du igjen da? Jeg har masse stikkinger jeg også, men er ikke så langt på vei at d er normalt med disse modningsriene ennå... Men d kjennes ut som ilinger og sånne sammentrekninger der nede innimellom.... Men vet ikke helt hva d er...
M&MH Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har litt under 4 uker igjen til termin...er 36+2 idag... er så dumt med disse rare greiene når man ikke vet hva det er heller. Gidder ikke ringe føden, for de er så dumme:-P
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Ja, mange på føden som er dumme ja=p Tihi=) Men jeg har vært dit likevel jeg ja. Men så lenge babyen er aktiv og sånn så er d vel ikke noe galt med den=) Kanskje du får baby litt tidligere;)
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Har ikke noe svar, men har det slik selv også og har hatt det i mange uker. To uker til termin. I det siste har det blitt mer intenst og varer stort sett hele dagen, men det blir verre etter anstrengelse og hvis jeg sitter lenge i samme stilling (f.eks i bil). Da går det verste over hvis jeg legger meg ned. Har spurt flere ganger her inne hva det kan være, ikke så mange som vet, men selv tror jeg det må være maserier. Det er altså mensmurringer i korsrygg og mage, av og til kommer det ilinger i bekkenet og i selve magen samt ut mot sidene. Til tider er det så vondt at jeg stønner og skriker av smerter, men den konstante verken er der nå omtrent hele døgnet. Det er umulig å finne god liggestilling da jeg etterhvert også har smerter i hofter og skuldre (?). Begynner å bli mektig lei.
M&MH Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. juli 2007 Ja,huff...får håpe jeg slipper å ha det så lenge som deg da:-( er ikke moro med disse greiene! Hun er jo fortsatt like livlig i magen da, eller litt roligere de siste dagene...men er vel dårlig plass for henne tenker jeg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå