lallu, fikk jente 25.juli:) Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jenta vår kom til verden 25.juli kl 16.24 Hun var 3220 gram og 50 cm Hun skal hete ANNA:))
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei og velkommen inn hit Og gratulerer så masse med jenta! Håper du vil trives her inne. Ikke bli skremt....
*Rutletutt* Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer så masse med prinsessen og velkommen hit:o) Fikk selv en liten jente i går (kl 01.01))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå