Cillia Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Pleier vanligvis å ha EL slim 3 dager, ømme brystvorter fra EL til TR og smerter i korsryggen. Denne måneden hadde jeg bare 1 dag med EL slim (ettermiddagen, masse...) og har ikke kjent noe i brystene eller ryggen. Noen som har vært borti det samme? Tror dere jeg har hatt EL denne mnd? På forhånd takk for svar..
TussiLussi Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har ulike symptomer utifra hvilkesn side egget slippes fra... El slimet er en god indikator på at El har funnet sted
ippemo får augustbaby Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 El-smerter og slim som varer i 1-2 dager. Denne mnd fikk jeg det noen dager før forventet el og er spent på om det var el jeg hadde da eller om det bare var tegn til el som skulle komme noen dager etterpå.
Cillia Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Takk for svar:) Håper jeg har hatt EL og at jeg er gravid. Har alri følt meg så lite gravid, ikke at jeg vet hvordan det føles, men pleier liksom alltid ha så vonde bryster o.l. Får håpe at avvik fra det normale kan være positivt. Selv om jeg ikke tror det. HAr værtfall hatt samleie annenhver dag, så det kan jo ha klaffet!
TussiLussi Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Har mye værre plager før TR, pms plager, enn symptomer ved graviditet... så fravær på plager kan og være positivt .) Lykke til !
mountain Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har veldig ømme bryster, og litt "murring" i magen. De månedene jeg ikke har det har jeg heller ikke testet pos på EL- test, så da tror jeg ikke jeg har EL (og det ser ut til å være rett som det er...). Jeg har imidlertid fått pos test uten egnetlig å ha sett EL slim i det hele tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå