Gå til innhold

SEX

Anbefalte innlegg

Skrevet

TRODDE DETTE VAR EN SIDE FOR GRAVIDE, SOM VI GRAVIDE KUNNE LURE PÅ TING ANGÅENDE SEX I SVANGERSKAPET, HER ER DET JO SPØRSMÅL OM ALT FRA A -Å , SOM IKKE HAR NOE MED GRAVIDITET Å GJØRE, SJOKKERT OVER Å LESE ALT DET USERIØSE TULLET SOM STÅR.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er en side for gravide som lurer på sex i svangerskapet som har spørsmål fra A- Å, som til og med lurer på det som ikke har med graviditet å gjøre. Selvfølgelig! Det er også en side for de som tenker på å bli gravide, eller med andre ord. En side for alle på BIM. Syntes ikke det står så mye tull her, men så er jeg kanskje ikke så kjip, konservativ og lett irritabel som jeg syns du virker. Håper dagen din blir bedre, og er dette for støtende for deg så slutt å les!

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette har ikke noe med å være kjip og alt det du nevner, dette heter barn i magen, ikke hvordan man skal ha trekant, og de spørsmålene jeg sikter til , de som lurer der er ikke gravide, men ute etter sex, som trekant ,firkant osv, alle andre spørsmål om sex i svangerskapet syns jeg er kjempe fint og lese om, og man kan lære av andres erfaringer i svangerskapet;) ha fortsatt en fin dag ,

Skrevet

Vil nå bare si at klart JEG KAN lure på hvordan man skal ha trekant selv om JEG er gravid. Klart JEG KAN lure på analsex, fisting, sexleketøy, SM og alle andre ting som har med sex å gjøre selv om JEG er gravid. JEG KAN til og med utføre disse handlingene HVIS JEG VIL! Og JEG tar gjerne imot råd fra gravide og x-gravide (les foreldre) om hva som lar seg gjøre under en graviditet, og hvordan JEG bør gå frem for å få til det JEG ØNSKER.

Hvis DU ikke ønsker det samme som meg, så er det DITT valg, det er faktisk DITT liv. Og DU TRENGER IKKE lese disse innleggene du klager over!

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvis du ikke har fått med deg det som står her , så står det at jeg kan svare på hva jeg vil , og hva jeg mener, og du er tydligvis veeeeldig gravid, potte sur,, jeg ser skriften selv om det er smått, er du gravid med mannen din og får det du vil ha er det vil ingen grunn til å blande fler mennesker inn vel, du får gå til krangle siden, det er der de får ut aggresjon, innleggene er til å lese og skrive sin mening om, da er det nok du som bør la vær å irritere deg over det jeg skrev da vettu,

Skrevet

Å du er garantert IKKE gravid og bare bitter for det? Eller kanskje du ikke får sex?

No effense:)

Skrevet

Er gravid i uke 22, har mann og får det jeg trenger, ;)bare folk som ikke tåler å høre andres meninger , da har man kranglesiden vettu, :) ,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...